måndag 29 juni 2009

Shololo.. ;)

Sommar hälsningar från ett stekhett V-ås.


I dag har vi badat vid lövudden och lapa solsken, det är helt rätt en dag som denna när tempen är på över +30 grader ute.


Ev. skulle det bli en åskskur i morgon, det återstår att se. Ganska mysigt det.


Har mycket kvar att packa men vem orkar i denna värme ;) Det löser sig säkert, gör ju något varje dag som har med flytten att göra i allafall. I dag var det pappersgöra..


Hoppas på lite moln under powermeet, en annan får ju inte kyla sig med nån Öl, nej inte, jag  ska ju vara chaffis!


Bilder från Lövudden juni 2009



amandas kusse var där =) i röda tröjan


å ELBA färjan gick förbi..



Härligt med sommarlov =)

8 kommentarer:

  1. Jag ser inga bilder alls,,???? - Vet du,? det är så sabla varmt här, att jag funderar på att lägga mig i bilen och sätta på ac;n... Jag flyter bort.... Skall du flytta i den här värmen,, pust.. Avundas dig inte alls,, - Kramen och puss i pannan / fräsan

    SvaraRadera
  2. Efter-regn kommer sol30 juni 2009 kl. 00:33

    ska du flytta då??
    jag är glad jag har det överstökat, det suger både mentalt och kroppsligt... Håller tummarna så du gör en nätt förtjänst på det i alla fall!! kram klarakajsa

    SvaraRadera
  3. Är i Sverige, men i Trosa och hinner inte till V-ås denna gång, flyger hem i morgon från Nyköping. Fina bilder Du har bloggat, lite hemlängtan blir det när jag ser Elbafärjan etc. Hörde från en kompis som bor på Björnön denna tid om året att det var otroligt varmt där ute också. Lycka till med flytten... Ha det bra i värmen. Kramar

    SvaraRadera
  4. Att försöka packa i värmen*L*. Men du får ju köra utan tak snart*S*. Kram på dej tjejen!!!

    SvaraRadera
  5. va fanken jag trodde jag skulle få se en bild på dig goding grrrrrrrrr

    SvaraRadera
  6. härliga bilder av sommar, sol och hav, eller vatten i alla fall. Hoppas att det går bra med packningen i värmen. Kram.

    SvaraRadera
  7. Va glittrigt vattnet är...Likadant på västkusten. Sommarlov som heter duga..Men även barnen tycker detta väder är varmt hehe..Önskar allt gött./Bless

    SvaraRadera
  8. Ja det ser mysigt ut :) Hoppas att allt är bra? Idag här i sthlm så är det regn och lite kyla det passar mig....just nu :) Kramis

    SvaraRadera