tisdag 7 juli 2009

nattsuddar igen ;)

HEJ!


tack för era inlägg, de e så trevligt att läsa dom =)


Ett oväder har dragit förbi sedan sist, och nu har vi svalt igen, omkring 15 grader max.


Ja sveriges största bilträff är över för denna gång och jag fick min dos av allt =)


Körde ju en stor Buick electra, de är ett mysigt muller i v8or. haha!


det bor nog en liten raggare i mej, eftersom ja gillar att hantera såna där stora maskiner ;)


så här kommer ett par bilder från helgens folkfest


kram å på återseende.


I dag var jag och hämtade nyckeln till mitt blivande paradis, fast riktiga flytten blir först i slutet av månaden.. Jag längtar som barn längtar efter jultomten till den dagen =)


Kram ninis!





hehe, ja de e våran huv där, på 6 meters bilen.. den är nog 2 m bred också =)


 

1 kommentar:

  1. En liten raggare, så det kan bli? Flytta, jag håller med dig, det är som en liten nystart, för det mesta. Hoppas att det blir trevligt. Kram och ha en finfin dag.

    SvaraRadera