söndag 7 juni 2009

Juni. Ser med glädje Ett nytt vägskäl i mitt liv..

hej hopp!


 


Först å främst fortsätter jag där jag slutade skriva sist, med att berätta att Det gick bra med mandis hos dr. hon har varit fri från huvudvärken en längre tid. Vilket är Så skönt!


Vi har varit till grönan och skansen,med klassen och hade en toppen dag. När vi kom hem på kvällen och kolla posten hade mandis fått ett brev.. som löd....


 


GRATTIS  TILL FÖRSTA PRIS.. En heldag på Grönalund !!!



 


komiskt va. *hihihi*  Den 14e åker vi dit igen. 3 gången för säsongen;) antar att sedan har vi åkt karusell så det räcker för denna säsong.


4 åkband, å egen tillgång till grönan till sammans med andra vinnare under 2 timmar. övriga dagen även för allmänheten.


mat och frukost ingick också. .


Hon är född under en "lucky star" my little girl :)


******


Här är jätte förkylt just nu, utan smak å lukt inge skoj. Barnens baciller i skolan är starka och smittar mej rejält.


Antar att jag snart har Västerås bästa imunförsvar ;) 3 vändor under vår och försommar har jag blivit sjuk.


mandis mår bra liksom missarna och nu ser vi fram emot ett sommarlov med mycke solsken och bad, lata dagar och... En flytt :) JAPP!


Spännande ska det bli, fler av er läsare vet en del av mina drömmar och en av dem är precis på väg att slå in m.a.o :) Jätteglad för det och vi längtar jätte mycket till den dagen. Berättar mer när allt känns helt klart ;)


**


Inför hösten ska jag jag mest troligt sätta mej själv i skolbänken igen och ta tjänstledigt. Har blivit antagen till en skola, det väntar mycket spännande händelser under sommar och höst, saker jag drömmer om ska till att bli min verklighet. Och mandis skola ska lägga ner ev. bli en friskola, så även för henne händer mkt, nytt.


Nu ska jag äta nått, å det spelar ingen roll vad.. smaken är ändå putsveck ;)


Ha en skön söndag och en fin försommar..


Jag kommer in med uppdateringar vart efter ;)


 


Kram Nina



skansen..



grönan.. Insane.. nya karusellen, mandis å hennes klasskompisar åkte den men inte jag. USCH å FY ;)


Tror inte mandis gör om samma misstag igen, men de får vi se den 14e


 

8 kommentarer:

  1. Kul att läsa några inspirerande rader från dig! KramGäddan. Pusselbit är under avvaktande....kramkram.

    SvaraRadera
  2. vilken underbart söt flicka du har, och vilket vackert hår!!!

    SvaraRadera
  3. låter jättekul att allt verkar vara på uppgång hos Dig... Lycka till med allt och keep in touch... Det blir V-ås semester i September i år för oss, evtuellt en dag eller så i slutet av Juni... Ha det jättebra. Många kramisar

    SvaraRadera
  4. Ja det blir mycket åka för er,kram

    SvaraRadera
  5. kul att det går framåt :) ja imorgon så ska vi på grönan.....jag har blivit utmanad av att åka Insane...men när jag ser din bild...gulp!!! Ja jag är ingen förlorare inte haha!!! men få se imorgon då. Ja det är kul att dottern din har tur...vad kul för henne :) Kramisar

    SvaraRadera
  6. Kul att höra ifrån dig igen min vän. Du jag kanske oxå sätter mig i nån form av skola till hösten. Vi får se va en örker just då..Den där berg odal banan sätter jag aldrig min röv i det skall alla veta..*skrattar* Kramisar titta in igen vetja..Bless Ninis

    SvaraRadera
  7. bloggen avslutad11 juni 2009 kl. 14:39

    med allt,.så glad för eran skull att ni verkar ha det gott,.kram

    SvaraRadera
  8. se dig här igen. Vilken vacker tös du har. Roligt för henne att vinna. Men så mycket du har på gång, flytta det tar sin lilla tid och ork. Krya på dig nu och kram till dig.

    SvaraRadera