tisdag 23 juni 2009

nattsuddar..

Flyttrensa. Det är ingen enkel sak, men på ett underligt sätt, ganska skönt.


Det tycks på något vis alltid vara så att man är fäst vid sina saker. Man påminns om något av varje ting som gömmer sig i skåp och lådor. Svårt att göra sig av med, men värt, för att färdas med lätt packning.  För hur det nu än är så vill jag rensa, när jag ska till och flytta =)


Idag har jag burit ner 2 sopsäckar fulla med div. till sopsorterningen. 2 proppade papperskassar med porslin står packade för brödet och fiskarna och alla krukor är samlade på balkongen. Har nästan kommit igenom hela kökets skåp och lådor & skurat dem + spisen under dagen. Kök och förråd är värst, det innehåller mest, i mitt hem.


***


Midsommar,



"firads" i Västerås. Halva dagen med dottern min sedan med en kompis. Vi åt gott och spelade (inte kubb, efter som det haglade 5 kronor här) utan vi spelade bort hela kvällen på Guitarhero *S*


***


På Torsdag sätter Cityfestivalen igång


först ut är RIXFM festivalen.. Givetvis är jag där då!


Länk om festivalen i v-ås 


***


Helgen därpå är det POWERMEET i Västerås. Å detta år ska ninis köra. En vit stooor buick cab. Spännande, de går fint jag har kört "vrålåk" förut jag *hihi*


 


 


 


 


 


Nu ska jag ta att försöka sova.. Kl är ju 02:30-



ninis -längtar till flytten-


***


 


 

3 kommentarer:

  1. jaså det börjar och närma sig nu..Gu va avis jag blir när du säger att du skall köra Buik hehe..Ha en fantisktisk helg med Powermeet. Jag skulle vilja åka dit oxå. Men fixarn skall nog inte dit med corvan i år heller..Blessing

    SvaraRadera
  2. blir nog te för mig me att köra :-( slipper nog inte detta året. Men men va gör det.

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en trevlig lörda, kramis

    SvaraRadera