lördag 1 november 2008

UTMANAD

SKRIV 7  AVSLÖJANDE O SANNA PÅSTÅENDE SAKER



 OM DIG SJÄLV O UTMANA 7 ANDRA BLOGGKOMPISAR


 SKRIV SAMTIDIGT ETT MAIL TILL DEM KORTFATTAT


 ATT DE SKA GÖRA  LIKADANT!

ok jag är utmanad av Offy, geddfish, optimist, rödull mfl. =)

 

 

1 jag gråter endast när jag ser något sorgligt eller lyckligt på tv eller i kyrkan på bröllop begravningar och barndop

 

2 jag har ett explosivt temperament som är lätt att locka fram

 

3 jag är INTE långsint

 

4 jag utgår alltid från att människan är god

 

5 när jag var 17 år och gick Vårdlinjen ville jag bli kirurg.. senare ville jag bli stridspilot :)

 

6 det jag är mest känslig för är stress

 

7 jag är lillasyster, har 3 stora systrar. inga helsyskon och jag blev moster när jag var 4 år.

 

Eftersom hela bloggen redan är utmanad så utmanar jag den som vill bli utmanad... =)

1 kommentar:

  1. Högtflygande önskningar minsann. Jag har tvillingsyskon som blev moster resp. morbror vid 2 års ålder. Det är bra att utgå från att alla är goda, hoppas att du inte blir besviken. Kram.

    SvaraRadera