fredag 28 november 2008

02:20

Vinden viner utanför och jag tycks märka att den blåser glädje och lycka åt mitt håll =)


Vad sägs om det ;) Timman är sen och jag har haft fullt upp hela dagen. Började kl halv 8 med frukost till 11an och lite kaffe åt mig. senare kom frukost besök och efter det hade jag möte. Där blev jag bjuden på lunch och jag kom hem igen lagom tills 11an slutade skolan. Då var de dax att åka ut till köpcentra och dra en repa på stadium, vantar, mössa ny jacka och 2 par bagheera brallor blev de till 11an...Ok ett par bagheera brallisar var till mig =)


Middagen intog vi på Mcd.


Väl hemma väntade 11ans pappa på oss och ville ha en kopp kaffe. När han gick, så gick vi också hemifrån för att åka på ett ljusparty utanför stan.


Det blev 24 värmeljus för 175:- *hihi* Dyrt? jaja men de va specialare, som luktar citrus/mango och nå annat för avslappning :)


En liten julklapp till mig kan man säga, så känns de lite bättre så här i juletider när pengarna ändå tycks rinna mellan fingrarna...


Det är nu dax för ninis att meditera sig till sömn, å hoppas att det lyckas. Men se de tror jag..



 


K R A M till er bloggisar från M IG... ses om nåra timmar...


I morgon ska jag ringa Ett viktigt samtal =) det handlar om min framtid och vad jag ska bli när jag blir stor ;) fråga mig gärna hur det gick, så jag inte glömmer av mig... å hittar någon ursäkt för att INTE ringa detta samtal. Kram igen!

7 kommentarer:

  1. Ingen bild godkänd än. Vaknade piggelin kl 03. Har läst ut en bok... Hoppas du sovit gott. Hur gick det med ditt uppdrag? Kram G

    SvaraRadera
  2. har du haft och önskar dig all lycka med ditt viktiga telefonsamtal
    och du glöm nu inte att ringa. ursäkt för att inte göra det finns väl inte man glömmer man ignorerar man söker ursäkter man välkomnar hinder men när man väl har bestämt sig så tar man klivet och tillsätter sina resurser så ta klivet !!!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol28 november 2008 kl. 09:38

    Skulle jag skriva! Önskar till lycka till och en härlig adventshelg!
    kram klarakajsa

    SvaraRadera
  4. hur gick det.......?
    Kramkram.

    SvaraRadera
  5. Jag är nu tillbaka :-) , ja man saknar bloggen och vännerna ;-) Hoppas du mår bra, kram kram

    SvaraRadera
  6. game over.............29 november 2008 kl. 01:18

    E så GLAD att du finns. Älskar dig av hela mitt hjärta, å va rädd om dig ikväll. Kram S.S

    SvaraRadera
  7. vilken lång dag, uppe till långt efter midnatt. Hur orkar du? Du måste vara ung och stark. Var rädd om dig bara. Hur gick samtalet? För du ringde väl? Kram och ha en fin adventshelg.

    SvaraRadera