måndag 3 november 2008

förvirring är bra...

brukar någon jag känner säga med ett leende på läpparna..


Ett ganska udda uttryck ..


Kl. är 23:33


 


Hej alla Goa bloggare som jag brukar prata med och hälsa på inne hos. Ni vet vilka ni är.


Ninis ska sadla om..känner för att vara lite anonym för folket utanför bloggandes värld. Dom som bara läser om vad som händer i mitt liv men inte delger så mycket från sig själva... Jag känner inte för att lämna ut mig längre så därför kommer jag att skapa en annan blogg. Eftersom jag kommer sakna mina nätvänner här inne så kommer jag lägga in ett å annat inlägg här ändå, och hälsa på lite då å då. medans jag sitter här och skriver får jag ett besked om att en ung person jag kände väl igen, har dött... Det var de andra dödsbeskedet om en ung persons avlidande denna vecka.... en född 1971 och den andre född 1973.  Hemst!


Sörjer med barnen .... Godnatt. N

6 kommentarer:

  1. Beklagar verkligen..Tråkigt att du byter ställe,men ja förstår om du vill kunna skriva utan att folk känner igen dig..Hur som helst så lycka till..kram kram

    SvaraRadera
  2. Det var trist att höra! Jag kommer sakna dig jätte mycket!! Många pössar och krammar!!

    SvaraRadera
  3. Really. But.... perhaps... Kan du hälsa på mig ibland? Snyft... Kram Gäddan!

    SvaraRadera
  4. Att unga människor i förtid försvinner från denna värld, är så tragiskt. Så du tänker byta ställe här, så jobbigt. Jag kommer att sakna dig mycket här, men det vet du. Kram och hoppas att du får må bra.

    SvaraRadera
  5. Jättetråkigt att du lämnar denhär bloggen, MEN, jag förstår dig hur bra som helst! Har själv varit, o ÄR, himla försiktig med vad jag lämnar ut av mig själv, för jag har ju märkt att en del sätter kniven i ryggen på de som berättar om sitt liv! Ibland har jag tänkt skriva om saker som varit, men sen har jag ändå låtit bli..., JUST av den anledningen! Nu hoppas jag bara att du hittat ett nytt BRA forum för kul o bra bloggeri, men visst kommer jag att sakna dig här! BAUTAKRAMEN, o LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  6. jag kommer att sakna dina kommentarer och inlägg. Mandis o du har ju enna blivit etsade på nått vis. Men allt har sin tid och välkommen att titta in hos mig när du har lust. Du är alltid välkommen vetla du..Kramisar och var rädda om er girlsen.Bless

    SvaraRadera