tisdag 25 november 2008

Godmorgon Tisdagsbloggare =)

=)



 


Hej


går ju inte att va borta från pressen när man väl har vant sig.. fast jag vänsterprasslar lite med en annan blogg också ... bara få som får läsa där..


Sitter och lyssnar på ljudet av motorsågen utanför. Här sätts nu adventsgranen på plats, mitt på innergården. mysigt.


Snön ligger vit på marken och BILEN lika så. Denna natt fick den stå utan cupe och motorvärmare utanför porten just för att granen skulle på plats, å min stolpe är ju precis under granen.. Då får man vackert flytta på bilen å vara en god samarbetsvillig medlem i vårt hus förening =)


Förövrigt letar jag liksom dig kajsaklara, efter diciplinen till att komma igång med advents städningen. bland 1000 andra saker..


Jag mår förövrigt rätt så bra. Varför ska man klaga. Inget allvarligt har ju inträffat *blink*


VARM vinterkram från mig som längtar efter en stor björnkram från en trygg famn själv.


Ps. en sak till..


Syrran ringde å hade synpunkter på vad Thaimassage kan vara egentligen och att vissa "snuskgubbar" kan få för sig att det är relaterat till sex. Jag vill påpeka att den typen av massage jag sysslar med, INTE HAR NÅGOT MED SEX  ATT GÖRA.. (jag har inte heller fått några skamliga förslag), men klart hon skrämmer mej ju... fast det bara är av omtanke, det vet jag väl...


om någon nu trodde det.. jag hoppas förståndet är större än så hos de flesta.


Thai massage är en blandning av djupgående massage, akupressur &  stretchövningar. dessutom sker det när man är fullt påklädd till skillnad från ex. vis klassisk massage... Jag kommer lägga in en länk om vad Thaimassage är.. för den som inte har koll på läget... Ds


 


 


förövrigt..  CARPE DIEM Å en kram från ninis the thaimam


*hahaha*


 


 

6 kommentarer:

  1. jaså du vänsterprasslar som dom gör på bankerna du..Kul att du tittar in tycker jag/Go dag/B

    SvaraRadera
  2. game over.............25 november 2008 kl. 13:39

    Ja det är bara av omtanke, efter det jag såg på nätet blev jag fasen rädd ju. Måste berätta det för dig. Alla som har förståndet i behåll fattar nog, menn här på nätet har ju inte alla det. Nu har Robin gjort en ny låt, den e skit bra, å mamma fick lägga ut den JIPPI. STOOOOOLT. Kramar dig länge alltid å mandis oxå. S.S

    SvaraRadera
  3. Du kan inte hålla dig ifrån oss! Bravo! Om det tycker vi! Du har så gullig blogg, snälla fortsätt här! Kramkram

    SvaraRadera
  4. att du är kvar här, du vet att jag gillar din blogg väldigt mycket. Den är så, mysig, och alltid gulliga bilder. Så håll dig kvar, tack. Fina snögubbar, sådana har jag inte hunnit med att göra, försökte med en snöängel idag, men dömt att misslyckas. Folk skrattar ju åt mig om jag lägger mig ner och mysingen kanske inte orkar dra upp mig sen heller. Kram och ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en sen godnatt och hoppas att du har det bra. Pausar ett tag till, kram

    SvaraRadera