måndag 24 november 2008

måndag morgon

Hej,,


snön har också kommit till västerås, men inte så allvarligt dock.


Hoppas ni slipper det värsta av ovädret som dragit in..


Helgen har gått och visst var det trevligt på 80-tals festen =) Hade chafför och åkte hemåt runt midnatt. Då hade jag fått min dos av 80talet ;)


Hade halsbränna hela dagen igår och var ju lite seg måste erkännas. Är inte kvar på 80 talet och kan därför inte leva som på den tiden =)


Alla var såå snygga med kläder från svunna tider. Mat och allsång, dans å tävlingar..


Denna vecka har jag lovat min lärare och vän en promenad alt. badhuset. Tar lite emot men skönt när man kommit ut och rört på sig lite. Förövrigt ska jag städa och fixa lite mysfaktor inför första advent.


må så gott.. kram N

7 kommentarer:

  1. de är ju alltid skönt att röra på dig

    SvaraRadera
  2. så sköna och mysiga bilder att titta på. Skönt att du slipper ovädret, här är det i full gång. Kram och trevlig måndag.

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol24 november 2008 kl. 12:53

    Har massor att fixa men sitter bara här!!!
    Piggelinpiller skulle behövas! eller lite självdiciplin!
    Ha en toppenvecka nu! kram klarakajsa

    SvaraRadera
  4. Ninis! Gör dig en bra dag! Kram G

    SvaraRadera
  5. Men jag tycker det är mysigt.Nu blir det till att försöka städa och göra mysfaktor här med inför 1-a advent.kram och önskan om en mysig vecka.paloma.

    SvaraRadera
  6. game over.............24 november 2008 kl. 13:58

    att sis e hemma nu å att du inte fastnade kvar på åttiotalet, då hade du fått dragits med exen du vet, inget vidare va???
    Men jag hade gärna följt med ut en sväng med den röda FORDEN hahahaha, så hade vi kunnat flyga lite. Kramisar till dig. S.S

    SvaraRadera
  7. Här faller massor med Änglamjäll just nu. Funderar på att FUSKA och bara putsa fönstren på insidan.......
    Ha en bra dag. Hörs

    SvaraRadera