måndag 5 november 2007

trött-

La mej på dagen i dag och somnade, iställe för att köra på crosstrainern, jag ORKAR inte.. Kalla mej lat om du vill, själv säger jag utmattad.. Jag kan inte begripa varför jag ä så himla trött..hela tiden!


Det finns inte en dag som jag inte känner av den här jäkla olusten och tröttheten..


Jag brukar försöka nonchalera den, men det är ändå SÅ jag känner...


=/ less ja blir!


Går å lägger mej å drar nå gammalt över mej, i förhoppning om att det ska ske en positiv förbättring av hur jag mår.. sorry att jag beklagar mej, men de behövs emellanåt...

7 kommentarer:

  1. 00000000000000000005 november 2007 kl. 19:49

    skulle kanske göra susen? Vila och ha det gott,tillåt dej att vara trött.En kram får du..

    SvaraRadera
  2. ...jag inte förrän vid 2-tiden på dagen men somnar sällan före klockan 1. Den bästa sömnen ska vara före 24.00 och så blir det ju aldrig....
    Kanske vitaminbrist du har - peta i dej litet X-tra! Kram!/Oops!

    SvaraRadera
  3. beklaga dig alltså!! Det brukar hjälpa..om inte annat så blir man till slut less på sig själv *skrattar*Ha en jättelugn och skön kväll! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  4. o la mig, det är koppens signaler ,man måste följa. Kolla järnet jag låg för lågt det kan sänka dig rejält/Bless

    SvaraRadera
  5. palmer, förstår att du längtar. Men du, är du trött så vila, det är ju kroppens signaler man måste rätta sig efter. Hoppas att du får en lugn fin natt. Många tröstekramar till dig.

    SvaraRadera
  6. Du, vi emigrerar över vintern, lr?...//Kram!

    SvaraRadera
  7. jag crossar inte varje dag heller! Deppet finns där och ibland tar det överhanden! Du kommer igen när du käner dej gladare! Beklaga på bara! Kramizar

    SvaraRadera