tisdag 6 november 2007

svett...

=) today.. my friends..


Ska jag åka och träna för första gången på sjukgymnastiken.. Ja det är med blandade känslor kan jag säga. Natten var inge vidare, mardrömmar som förvånar mej när jag vaknar och kattungen som stör.. när träningen är klar, ska jag åka och handla mat för till lunch kommer min ena syster å hennes son ( inte hon som bloggar här)  sen har jag dom kvar till runt 17. då ska dom på nästa besök..


från 17-22 dubbelpass i tvättis..


sen antar jag att jag slocknar av utmattning. så idag är det action och ingen idé att känna efter om jag är trött eller ej.


Ha de så bra. Vi hörs!


Tack för kommentarer, hinner inte in till er nu, måste rusa. KRAM


 


10 kommentarer:

  1. Mardrömmar är inte roliga, mina drömmar är bara konstiga, haha..............Lycka till med träningen.

    SvaraRadera
  2. Mardrömmar är inte roliga, mina drömmar är bara konstiga, haha..............Lycka till med träningen.

    SvaraRadera
  3. För dig idag, lycka till med träningen, det är alltid jobbigt första gången, sen så blir det bättre. Ha en trevlig eftermiddag. krammiz

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en trevlig dag. När kvällen kommer känner du dig säkert nöjd med dagen och somnar sött utan mardrömmar. kramis på dig!Tack för blomtipset:-)

    SvaraRadera
  5. är viktiga, jag saknar mina i gbg, de blir sällan/Kramen Bless

    SvaraRadera
  6. ...till med träningen!

    SvaraRadera
  7. din träning e rolig*S* eller bra iallafall....
    massa kramar från umeå...

    SvaraRadera
  8. Usch, det är fan inte bra att du stressar så. Ta å meditera nä M har somnat ikväll, tänd dina ljus å glid bort ett tag. Det tror jag du behöver. Kramisar Mellis

    SvaraRadera
  9. det är inte rolig att drömma mardrömmar, Hade en inatt... fyy

    SvaraRadera
  10. är du nog trött, men nöjd med dages träning.. Kram kram..

    SvaraRadera