torsdag 1 november 2007

Hejsvejs

Här sitter jag med mitt goa förmiddas kaffe, mitt på lunchen,, vicket slarv va? =)


vi ska snart bege oss ut till Hälla för att byta en vinterkappa jag köpt


sen ska A få Mcd. själv tar ja nå annat redan innan. Onyttigt inge bra när man för matdagbok nu mera..


På tisdag kör jag igång med träning för här ska fett förbrännas! är utled på att ha övervikt :/


I morron ska vi möta syster + barn och hitta på något.


ska bli skoj!


Kram å ha en bra Torsdag! Ninis

2 kommentarer:

  1. så ni ska ha kul i morgon .... UTAN mig :-(
    nu e jag ledsen .... ville ju .... men men skit i mig ni :-(
    Nu ska jag hoppa in i duschen för där syns inte mina tårar ...... Kram får du ändå .... Tobbe

    SvaraRadera
  2. ...alltid envisas med att byta det ni köper? Varför inte köpa rätt med en gång? Kram!

    SvaraRadera