fredag 2 november 2007

god morgon!

 


Solsken i dag! 


 


Har varit i farten sedan kl. 07:00, Lill katten roade sej med att tugga på mina tår. :/


För ovanlighetens skull var jag sugen på frukost. Te och mackor blev det!


 


Vi åker på en ”roadtrip” till Sala idag


Badhuset med vänner är bokat =)


Ska packa med lite fika å så där snart.


Ska hälsa på äldsta syrran också.  Väl i Sala, ska jag passa på att åka ner till mammas & pappas grav och tända ett ljus.


 


Kanske åker vi och besöker mellis idag där hon bor. ( det är några mil från sala, på en jobbig och smal väg)  Annars blir det en annan dag, för dom var inte jättepigga (så äventyrsbadet får vänta).


 


Nu tänker jag fylla på kaffet & lägga mej och läsa VLT innan vi åker iväg framåt förmiddagen……..


 

KRAM Å Trevlig helg

3 kommentarer:

  1. ...härlig dag. Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  2. Kommer in på kvällskvisten/Späckat program ser jag..ja ni har nog haft det gott/Skön fre/Bless

    SvaraRadera
  3. för att kolla läget och önska en skön helg....Kramen!

    SvaraRadera