måndag 5 november 2007

Hola!

 Jag drömmer mej bort i vanlig ordning och längtan är obeskrivlig! Det är snart 2 år sedan jag var på ett sånt här ställe... Minns det som det vore igår! Värmen sanden, luften, atmosfären, stämningen... Åh! jag SKA tillbaka bara min ekonomi någongång blir bättre.


Efter Jul då när möjligheten finns, så ska jag börja spara.. A  längtar också tillbaka...


Vi Åh-ar oss så fort det är reklam på tv från vingresor *ler*


Tillbaka till den kyliga och gråa vardagen.


stor Missen  väckte mej halv 7 i morse, Det var ett väldigt mjamande å buffande på vår sovrumsdörr. Precis som han satt utanför och ropade på oss... Han har helt klart en inbyggd klocka och vetskap om vad som ska hända... Att skolväskan stod vid ytterdörren kanske kan va orsaken.. Det som är problemet är att hans inbyggda klocka inte är omställd till vintertid ! Säket trodde han att vi hade försovit oss *skratt* för det är ju inte helt ovanligt att vi kommer upp runt halv 8 på morgonen.. Å det var just precis vad han klocka var!


*ler* Djur är härliga!


I dag ska jag planera en veckomatsedel å handla det som behövs, började med det för en tid sedan å det är såå skönt att veta, vad man ska ha till middag och se till att allt finns hemma för resten av veckan. Jag lovar att jag spar in som17 på veckohandel. Inge onödigt slinker ner i korgen, som vid snabbhandling hungrig och dag för dag.


nu ska jag göra mina situps (fast de verkar inte hända så mkt.)


och ställa mej på crosstrainern ett tag..


kramis


 

9 kommentarer:

  1. Ja du sis, om man aldrig vart utomlands så har man iallafall inte det att längta till. Va skönt. Men du, varför passa du inte på när "han" erbjöd dig "vart som helst" Ditt ex för längesen??
    Nu ska jag gå å diska jävla skitgöra. Men vafan en ska inte gnälla inte. Kramisar Mellis

    SvaraRadera
  2. Nu skall jag cykla o hämta min lilltös, lite muskelträning i alla fall/B

    SvaraRadera
  3. För just nu fryser jag som bara den. En sol resa vore något. Vilken gullig misse då :-) ser till att ni kommer upp. Trevlig dag önska jag dig, det som är kvar av den. Kram

    SvaraRadera
  4. men mina vänner är så flygrädda o mina ben gamla o trötta!! hihi Må så gott o kram nu!

    SvaraRadera
  5. Det ser skönt ut:-)...Själv har jag en vecka kvar tills jag åker...men det lär dröja innan jag kan göra det igen eftersom jag har sålt en massa saker för att kunna göra denna resan. Egentligen hade jag inte råd men en tanke slog mig att ; varför har en massa saker som jag inte behöver? From nu är jag antimaterialist :-)...det ekar lite här hemma...men det är lättstädat;-)...kramis

    SvaraRadera
  6. Hoppas allt är bra med dig..kram

    SvaraRadera
  7. Du visste precis vem jag tänkte på Kramisar Mellis

    SvaraRadera
  8. man kan få "honka"*S*
    hade varit väldigt skönt med lite sol,bad å goa drinkar nu...
    ha en skön kväll.
    kram från umeå

    SvaraRadera
  9. nu när vintern snart ÄNTLIGEN e här ...... sen du det där me att resa te varmare länder hmmmm .... jag kan ju inte säga att det ej e kul eftersom jag aldrig vart på nåt sånt ..... Kram på dig .... Mvh Tobbe

    SvaraRadera