onsdag 29 juli 2009

RISE ´N` SHINE PEOPLE! morning has broken... :)


 


Heej :)


jag är uppe tidigt jag.


Det är bra start inför höstens studier.


Funderade just om det är morgonkaffe eller sängen jag ska välja nu,


jag har bestämt mej för att ta tillvara på dagen från dess första solstrålar. =)


Klarvaken från kl 04:00 vaknade av en stark dröm.


Förövrigt  mår jag bra & känner mej glad.


Bara några dagar kvar nu tills flyttlasset går, det var bara EN av fler saker som jag Har att vara glad över. =)


<3


Ha en bra dag, det är solsken ute!

2 kommentarer:

  1. hoppas allt blir kanonbran i Ditt nya hem. London kramar

    SvaraRadera
  2. Flytt? Jaha, vart? Lycka till och god resa. Jag vaknade också klockan 04.00 och drömde. Kunde inte somna efter det, gick upp klockan 05.45. sammanträffande? Kramkram goa till er! Geddan

    SvaraRadera