onsdag 8 juli 2009

zzzzzzz

somnade runt midnatt när åskan gick sedan vaknar jag mitt inatten, törstig på vatten.. 5 min senare får jag SMS mitt i natten..


försöker somna om men hör grannen snarka... ÅH det ska bli så skönt att flytta! Vad är detta hus byggt av?


Nu kvittar en fågel om att gryningen är nära.. Iaktagelser 02:53 en vanlig onsdag..


 


sur på tele 2.


blir utan bredband och iptele innan jag hinner flytta. dom kunde inte stoppa det???


Dess mer tid för mig att ägna mig åt packningen då, men det med vemod man mister sitt älskade internet även om så bara för ett par 3 veckor..


sova?


nej de får jag göra när det är tyst omkring mig, som när jag flyttat då kanske,,,


ninis

Rainy days!

4 kommentarer:

  1. Ja bonusdottern hade samma problem :( inte kul när man ska flytta. Ja huset kanske är byggt av papper?? ;) Jag vet när jag bodde i Nynäshamn det var jobbigt man hörde t.o.m när grannen prata....det var så lyhört. Ha det gött, kramisar

    SvaraRadera
  2. Sånt där är irriterande. Dyrt att behöva använda mobilen oxå om det skulle behövas att ringa viktigt. Skall hon flötta till en liten stöge i skogen el hehe..Nyfiken nu..Blessings

    SvaraRadera
  3. Lycka till med flytten.. Kul att Du körde runt lite på Power Meet. En kompis til mig ska köra Damrallyt i en lånad Chevrolet (årg 1953) Önskar jag var i Sverige då & fick åka med.. Kramar från London

    SvaraRadera
  4. Kul med flytt, det andra bekymren är övergående, kramkram

    SvaraRadera