lördag 28 mars 2009

Vilt!

Det var just vad det var det, när jag under kvällen fick ge mej  ut på små skogsvägar. 12an ville hem.. Puberteten å pappan e inte helt överens.. Dom var bortbjudna på middag så det var långt att åka och massa småvilt efter vägen. Gick inte speciellt fort..


Men nu är vi hemma och min förkylning är riktigt eländig just nu, så där så man sitter å gapar för att kunna andas.. Stackars mej va? Skulle behöva någon som pyssla om mej lite, massera mina vader å fötter å passa upp lite på mej.. ;) Men men.. Jag säger som alltid..


En bra kvinna... Reder sig själv!


Här hemma är det bara laptopen som drar ström, förövrigt är det tända ljus och Earthhour som gäller för oss fortfarande :)


Jag ska snart sova. skittrött som jag är.


godnatt.

1 kommentar:

  1. en timma hmm jo earth hour jo tjena.
    Hoppas det e bättre i dag me dig.
    Kramizar Tobbe

    SvaraRadera