måndag 2 mars 2009

känns torrt

på bloggar fronten. Inte vet jag va det beror på men, så kan det väl vara ibland.


Jag får tacka för mail och för att bloggen är saknad.


Ingen fara med mej, utan just nu känns det riktigt bra. Jag känner mej så nöjd med denna dag, min första arbetsdag med skolungarna på år! Att komma tillbaka till skolan kändes som att komma hem. *ler* Jag älskar verkligen min arbetsmiljö (fast den varierar inom 13 olika skolor beroende på vart behoven finns) Inget som stör mig dock.


pga. av chefen (faktiskt), har detta inte skett redan för 2-3 veckor sedan utan idag, var första dagen tillbaka på ordinare arbetsplats :) Jag känner mej jätteglad. Det var verkligen kul att möta nya kollegor och massvis med glada barn.


***


Min 11 har hunnit bli 12 också =) stora tjejen min..



å där var tårtan jag pysslade ihop åt henne. riktigt stolt över min färgade och rosformade marsipan ;)



å här är en trött ISA =)



å en solnedgång ... =)



å min lilla stensamling från jordens olika hörn.. bl.a. från Franska rivieran.


 


ja, de va allt för den här gången.


tjenamoss


 


 

5 kommentarer:

  1. Snuttan! Kram kram från Bloggmamma!

    SvaraRadera
  2. tiders och glad att allt är bra med Dig.... Vilken fin tårta Du hade gjort och de andra bildera var också fina.... Ha det bra och jag ser fram emot Ditt nästa blogg inlägg. Många London kramisar

    SvaraRadera
  3. Vilket härlig tårta :) Den var jättefin och Grattis till dottern :)
    Skönt att höra att du mår bra och att du är tillbaka i arbetslivet och att det känns bra. Ha det gött, kram kram

    SvaraRadera
  4. Skönt o se att du är tillbaks. Jisses vilken fin tårta du gjort ser riktigt mumsig ut får jag säga. Ha en härlig tisdag. Kraam

    SvaraRadera
  5. O, vilken smarrig tårta du gjort, man blir allt lite sugen på en bit*L*. Kram på dej.

    SvaraRadera