torsdag 26 mars 2009

Blixtrar och dunder..

som en blixt från en klar himmel så fick 12an migrän... Eller vad det är, vi ska till dr. idag innan lunch.


Andra gången på en vecka, synbortfall, blixtrande huvudvärk, illamående och kräks dessutom... synd om henne..


ska också begära en magnet röntgen för att kolla henne NOGA. 3 månaders väntetid spelar ingen roll, de ska kollas även om vi ska vänta.


För övrigt inväntar vi Påsklov som vi båda har =) fördelar med att vara skolarbetande. =)


Då sticker vi ut en sväng på Östersjön med 12ans bästis och hennes mor.


Jag jobbar på och det känns riktigt bra. skönt att ha sysselsättning om dagarna. Idag har jag en ledigdag i och med att jag jobbar fler timmar per tillfälle, så har jag färre dagar per vecka, ett tag till..


själv så har jag inget att klaga på även om jag önskar mig mer lön för mödan ;)


Ska se över mina möjligheter till att förbättra den situationen.


Skönt att solen kikar fram. I våra rabatter har påskliljorna kommit upp en liten bit =)


må så gott,


N


12 kommentarer:

  1. Längesen! Men det knatar på, läser jag. Vi hade tänkt åka till Öland i Påsk, men vi får se - vädret bestämmer. Det är tidig påsk i år. Annars är vi häromkring, fast kanske i husvagnen ändå. Kramgäddan

    SvaraRadera
  2. Jag ka jobba o så i påsk! Ajaj, stackars dotran din, är det migrän? Vad roligt att se dig här igen, ja, jag har varit dålig på att gå in till dig o så! hm! Blommor o solhälsningar till dig o kram!

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol26 mars 2009 kl. 12:10

    i så fall inga bekymmer om lön eller?fnissar..
    Hur som helst, kul se ett inlägg av dig igen, och en fråga till? säljer du tavlor på tradera?? nyfiken! ha en toppendag!
    kram klarakajsa

    SvaraRadera
  4. dotter, migrän som är så jobbigt att drabbas av. Men hon är ju så ung, att hon ska behöva ha den otäcka värken. Bra att du kollar upp det hela. Påsk? Är det dags redan, det har ju nyss varit jul. Kram.

    SvaraRadera
  5. ifrån VOUGE? *ler*..Kul att höra ifrån dig ninis. Det låter som migrän ..Och kan komma i förbuberteten..usch jag har detta med. Men det kom med klimateriet..De e allt könstigt va..Vi blir nog hemma i Påsk även om Bröötet vill ha hem oss till götlaborg..Hejhej

    SvaraRadera
  6. när det börjar titta upp lite grejer i rabatten......
    Kram på dej...

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra blomster du kommer med,, - man blir glad av dem... Tack,!! Kramisar till dig och dottern din / fräsan

    SvaraRadera
  8. blir så glad att se att Du dyker upp lite då & då här på Expressen Jättetråkigt med 12:ans migrän. Sköt om Er båda två. Kramsiar

    SvaraRadera
  9. och dinglar nej du ingen risk :-)

    SvaraRadera
  10. Gumman-lilla,, till dig och dottern din,, - kramelikramen och pusspusspuss på pannan med en önskan om att ni skall må gott./ fräsan

    SvaraRadera
  11. inte rakt upp heller, Du vet ju att det ej e nån risk att den hänger den lille. den bara ligger där

    SvaraRadera
  12. ...vad trist. Hoppas att det bara var ytterst tillfälligt.

    SvaraRadera