torsdag 5 mars 2009

Tosdag.

veckan har sprungit iväg, och ändå är jag en bra bit ifrån min ordenarie arb, tid ännu. framåt i lagom takt är a och o.


Hur som så känns det f.f.bra ang. arbetet. Sist jag åkte till arbetet ute på vischan på vintervita vägar så kom jag försent, kunde inte göra så mkt åt det dock. En lastbil stod med nosen i diket och tvärsvöer vägen med släpet. Ingen skadad. 25-30 min försenad till jobbet innan en traktor hade kommit till hjälp och dragit upp lastbilshytten på vägen igen. Snorhalt på småvägar.


 


Jävla skit!!


Kattorna far fram som galningar här och precis nyss åkte min största spegel ner i golvet med en jäkla smäll.. Min finaste spegel, den stod lutad mot väggen... i tusen bitar...Skit också... =(


--

6 kommentarer:

  1. det kan vara lönnhalt på vägarna. Snart är det vår på allvar och då blir det geggit och slaskit på vägarna i stället... Lika farligt och svårt att köra på sådant underlag som när det är blixthalka... Kan förstå att du blev purken på katterna om saker och ting går sönder... Kram och ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Du gillar jobbet.. kör försiktigt i halkan... Kramsiar från London

    SvaraRadera
  3. på förra inlägget igen, med din fina och sömniga katt, samt den underbart härliga tårtan du gjort. Såg verkligen god ut. Men tydligen så kan katten vara pigg också. Tråkigt med spegeln, jobbigt. Ha en bra fredag. Kram.

    SvaraRadera
  4. Ja dessa busfrön...Jag vet när jag hade mina katter så fick man ta bort allt...dem var riktiga busfrön...men jag saknar dem sååå mycket. Man fick en och annan sak förstörd..... kul att det funkar på jobbet och att det får gå i lagom takt :) Önskar dig en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas du är ledig och har en skön helg. Hörs

    SvaraRadera
  6. så länge dom inte ställer till med något. Då blir man vred. Puh. Jaja. Må väl! Gäddis

    SvaraRadera