tisdag 4 januari 2011

Att arbeta i delin på en affär och allt vad det innebär

Hej! gott nytt år mina läsare :)


jag håller på att jobba häcken av mig!


Det är tufft att arbeta i affär. Tunga lyft kallt o varmt räkna och bära högt och lågt väga skiva skära och paketera rengöra skärmaskiner å skada fingrarna vistas i plasthandskar och huvudbonad, i ett par för stora byxor och en röd kockrock, tidiga mornar va sägs om att kliva upp 4 börja 5 och inventera en hel dag, sedan hem å vila några timmar för att sedan åka tillbaka till stället och jobba, ensam på avdelningen från 20:00, hemma kl 22:30. Haha! jag har sååå ont i maximus gluteus att jag kommer få stans snyggaste rumpa om några månader! Och en riktigt FET lön ;)


ja det är tufft i affärsbranchen.


 


Plugget börjar igen på måndag den 10e. Känner mej lite halvt om halvt omotivetad, bara längtar till juni när den skolan är klar och jag kan söka mig vidare till andra utbildningar :))


Det händer mycket och det är jobbigt men det är ändå bra saker.


over and out.

4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är. Pluggar och jobbar. Här har det hänt saker. Ha det så bra och var rädd om dig. kram

    SvaraRadera
  2. med studierna.. Snart är det sommar igen och studierna överstökade. Kramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Ja det är inte lätt att jobba i butik och det är tungt och imponerande att du pluggar samtidigt. Hoppas det går bra för dig tjejen. kramisar

    SvaraRadera
  4. kram till mina hemtrakter från London. Hoppas allt är väl med Dig & tonåringen. ♥♥♥

    SvaraRadera