fredag 4 juni 2010

Sommarlov!

Men åå så skööönt !


Har i kväll haft avslutning på skolan i kväll, trevligt med kyrkan och "den blomstertid nu kommer" o sist god sommarmat vid fint dukade långbord :)



 


Säga vad man vill, men det känns väl behövligt med lite ledighet.


I morgon väntar ett student firande i Sala.


13 har en vecka kvar innan hon får lov. så ännu blir det inga sovmornar, men snart så ;)


Nu lite bilder hemifrån mina vackra trakter


vägen till mitt hus:)



 


 


mm bullerbykänsla :)


vi trivs,



bagheera i trädgården



Iza på tomten



smultronblomm i min rabatt



en del av gräsmattan :)



besökare...



dom här har slagit ut nu, doftar ljuvligt om syren. Har tagit in en kvist i rummet :)



suddigt men de blommar så vackert, körsbärsträdet, de regnar just nu vita småblad från trädet.



kunde INTE sova här om morgonen, men se, vad jag fick föreviga istället- En vacker soluppgång utanför mitt fönster :)


nästan lika vacker som min 13 åring..


 



 


 


 

over and out ;)

1 kommentar:

  1. ett riktigt skönt sommarlov, med mycket sol & värme. Många kramar

    SvaraRadera