lördag 5 juni 2010

gammal?

sitter och njuter av ett glas Hidden Rock, rött Australiensiskt vin. Köttet ligger i marinad, sedan tidiga Em, likaså´gör färska championer.


Blir sås och potatis i ugnen till det.


Jag trivs så bra här ute, i slutet på stan i naturen och inte längtar jag ut på krogen de minsta.. Tanken slår mig då, varför?


Hur kommer det sig att det inte är så lockande att gå ut och möta folk, och att jag föredrar att vara hemma.. Fast jag är singel och kanske borde träffa mer folk än jag gör, men det lockar inte.


Kanske ändrar sig nu när lovet kommer igång, har varit ganska trött efter skolan det här året. Men jag är stolt, 1 mål är genomfört :) Jag har så många gånger tidigare tänkt börjat plugga men icke. Så därför är jag stolt över mig själv och min prestation från noll sysselsättning till 100% Bra jobbat av mig :))


Ja medan jag sitter och skriver så förstår jag att jag trivs att få vila, hemma och bara vara ensam med 13.


samtidigt som jag tänker att jag ska nog inte vara ensam, hur länge som helst... Nå ja.


I kväll ska tant ninis å hennes tonårsdotter äta grillat och se på Sommarkrysset. Sedan bara slöa i nya sköna soffan :)


Gokväll!


 


5 kommentarer:

  1. Det låter som om du har det mysigt och är förnöjd, så varför skall du då längta ut? Njut på du bara :)) Kram

    SvaraRadera
  2. Duktigt av dig att sjösätta dina studier, visst gör det gott för självkänslan?!?! Kram

    SvaraRadera
  3. trivs med livet...speciellt när det är sommar & Mälaren glittrar. Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag älskar Hidden rock tycker det är ett väldigt gott vin. Hoppas ni hade det riktigt mysigt :) och njöt av grillat...det längtar jag efter...

    Ha det gött, kramisar Pane

    SvaraRadera
  5. önskar Dig & de Dina en fin sommar. Tar själv en BLOGG PAUS men kikar in här, när jag hinner. Många kramar ♥♥♥

    SvaraRadera