tisdag 27 april 2010

*gråtfärdig*

.......Hur ska det gå?


 


Semester de kan vi glömma. Kan vara glad om det blir en glass när solen steker som hetast denna sommar.


Kanske ska gräva ett hål i trägården... Peta ner nåra frön där uti, å se om de kommer upp nå ätbart kanske.


 


4 Juni slutar skolan och det är uppehåll till slutet av Augusti.


Det är då inte bara skolan som har uppehåll utan även CSN.


Juni, Juli och Augusti utan inkomst och inte har jag lyckats få ett sommar jobb trots att jag sökt flera.


Jag ska kunna försörja mig och min dotter, betala för boende, mat och El.


HUR?


Ska det vara så här ? =/Jag är en mycket Bekymrad student just nu!


 


 


 

1 kommentar:

  1. jag hoppas verkligen att något dyker upp i arbetsväg till Dig innan sommaren, lycka till med sökandets. Kramar

    SvaraRadera