måndag 15 mars 2010

TJENIXEN

det var dax att kika in här kände jag :) Länge sedan. Konstigt de här med bloggandet, ibland vill man i bland inte.


Det är nog sådan jag är lite överhuvudtaget. Kanske alla?


Allt kan inte alltid vara kul.


DÄRFÖR är en målplan bra. Jag har gjort en. Här om dagen när jag satt i bilen och väntade på min numera 13 åring, så gjorde jag en plan för 5 år.


Den innehåller bara kortfattat vad jag har att se fram emot. Det är sådant som får en att gå framåt, och kämpa på.. Små och stora planer helt enkelt.


 Nu är det 19:30 hos mig, och som vanligt ska jag titta på det tillsammans med dotter framför en skön braskamin i vårt lilla hus :)


Trivs med livet pluggar och njuter av livet på landet.


missarna mår också bra. båda 2.


Våren har kommit till Västerås, det känns att solen värmer.


Det är ännu mycket snö kvar  iofs. och jag har väl aldrig skottat så mycket snö sammanlagt i mitt liv, som just denna vinter.  Så våren är riktigt efterlängtad. Längtar efter att sitta i trädgården och dricka kaffe. Tända grillen och slappa i hängmattan en solskensdag ;)


Må gott, ses igen.


Kram Nina  xxoo


(större än tre)

9 kommentarer:

  1. Må så gott på dig själv du.... :)) Kram!

    SvaraRadera
  2. och tack för titten hos mig! Geddan ♥

    SvaraRadera
  3. e det bara att vänta på att du startar grillen och ringer :-) Pöss Pöss

    SvaraRadera
  4. stort leende till dig. Kramen

    SvaraRadera
  5. Att du klottra några rader och tänkt mycket på dig. Låter som du lever gött och att dagarna bara rullar på. Bra att sätta upp mål.
    Ha det så bra vännen och kul att ni trivs i huset. Kramisar

    SvaraRadera
  6. Vi har nog också fått vår här, har haft +14 grader & sol de 2 senaste dagarna & idag klippte Skotten gräsmattan. Ha det , många London kramar

    SvaraRadera
  7. Ja det har sina trivsellfaktorer med att bo på landet, Men man måste nog mogna lite innan man kan uppskatta det:))

    SvaraRadera
  8. Precis hur du känner ,kram

    SvaraRadera
  9. att se dig här igen. Jag har undrat. Men, det är riktigt, då det gäller bloggeriet så är det bäst att göra som man känner. Fint att du har det bra och trivs. Kram till dig.

    SvaraRadera