måndag 7 september 2009

noterar..

bra saker..


Efter mail och samtal har det tillslut löst sej med CSN ;)


Slipper ett glapp som har bekymrat mej.


Har också fått igenom en annan ansökan, vilket också glädjer mej.


detta var bara en privat kom i håg note.


 


dagen idag har varit Ok.


Mycke nytt, tänka matte å lösningar mm.


har tränat, simma och gymma :)


nu har jag tvätten igång liksom diskmaskinen och en köttgryta som puttrar på spisen.


Koll på läget, ialla fall det praktiska. Skönt för det underlättar så.


Det är också även om skolan är en stor omställning, så är det jätte skönt att ha något annat att lägga fokus på. Vi är helt enkelt gjorda för att aktivera både hjärna och kropp för att må bra ;)


Ja de va allt för denna måndag


Bye!


 

4 kommentarer:

  1. Simmar Du på Lögis????? jag smyger dit lite då & då när jag är i stan... (V-ås) vore jättekul med en fika om Du har tid. Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att den ekonomiska biten löste sig, så man slipper oroa sig för pengar. Vad duktig du är som hunnit med så mycket och gryta lät gott. Önskar dig en fin dag, kramis

    SvaraRadera
  3. Nu har jag läst alla dina inlägg. Har varit och är lite off med bloggen.Om jag förstår det rätt har du blivit med hus och börjat plugga. Kollar in snart igen.
    Ha det Bäst//Hörs

    SvaraRadera
  4. det låter som det flyter just nu..Hoppas du trivs i huset..Kramis till dig o mandis

    SvaraRadera