måndag 21 september 2009

god höstruskmorron :)

Heej! Tack snälla för kommentarerna, jag har ont om tid att kika tillbaka, så därför tackar jag den här vägen.


Bless, Det är bra med mej och 12an. Vi trivs bra i huset, det medför en hel del åkande in till stan och tillbaka, men vi börjar bli vana. =)


 


simma har jag gjort på skolan, förmånligt nog finns pool där att nyttja fritt.


Är på väg till skolan nu, åka mina 4 mil bort...


Det är en regnig och mörk morgon, riktigt höstrusk..


skrev jag att mina köpare på lgh. inte fick lån? Usch!! jag behöver få lägenheten såld så jag kan slappna av snart!


Nån som vill köpa?


kram från mig!


 


 

4 kommentarer:

  1. Simma på, vad härligt det låter! Roligt också att du o 12 trivs i huset o så! Ha en fin regndag o kram!

    SvaraRadera
  2. Skönt att ni kommit tillrätta och trivs. Håller tummen att du får lägenheten såld snart.
    Ha en fin vecka, kram kram

    SvaraRadera
  3. försäljningen av lägenheten... Mys & ha det bra i huset. Kramisar

    SvaraRadera
  4. För kolla hur det mås? Kramis

    SvaraRadera