torsdag 9 april 2009

-Skärtorsdagen-

GLAD-PÅSK till alla påsk-kärringar och påsk-gubbar :)



 


Jo nu så har ninis frisknat till, det tog lång tid och var bra segt innan det gav sig..


I dag är det tivoli i Västerås för tonåringarna och dom omkring deras ålder.


Vi har hunnit med en tur på östersjön här på påsklovet också.



Tjejerna hade kul på resan och det hade vi mammor också.


Påskkärring eller inte.. Hon vill och ok i år, hon går i 5an. Men sedan har jag för mig att den tiden är förbi? Inte går man väl påskkärring hur länge som helst.. Det är Inte  vad jag minns iallafall.


till vilken ålder gick du Påsk-kärring?


 


Puss i påsk


från mig,


NINIS


 


 

9 kommentarer:

  1. jag kommer ihåg påskarna när jag var liten coh hur vi satt o målade fina kort och gick runt med..Morfar målade kycklingar på kinderna och vi fick en stor kaffepanna i aleminium med kvast..Inte kommer jag ihåg sista gången. Men det kanske var runt tolv..Ha en skön ingång på påskhelgen Bless

    SvaraRadera
  2. Men roligt var det, sånt minns jag. Så där sitter du och katten på trädgrenen och väntar på att det ska bli dags. Ha det så fint i helgen. Glad Påsk. Kram.

    SvaraRadera
  3. He He,, visst är vi kärringar allihopa.. Önskar dig en skön påsk. Kraam från Tollan

    SvaraRadera
  4. Ha en bra helg... Kramar från London

    SvaraRadera
  5. Glad Påsk. Tänk idag kan man vara helt sej själv, en kärring, alltså, fnizz.
    Hörs

    SvaraRadera
  6. få fråga en sak eftersom vi ska gifta oss.
    När fanken va det och vart ? Jag har ju så dåligt minne ju :-)

    SvaraRadera
  7. Önskar jag dig! Jag tror jag var 7-8 år när jag sista gången var påskkärring....det var tider det och sista året kommer jag alltid minnas, det var så kul och jag och min kompis hade så mycket pengar och godis så vi hade så vi klara oss läääänge. Kram kram

    SvaraRadera
  8. önskar Gäddan & co

    SvaraRadera
  9. Påska är över o nu blommar träden mer o mer! Hoppas du har det bra o här kommer kaffe o kram!

    SvaraRadera